* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Ogólnopolska Konferencja Naukowa pt. Studia, praca i kariera w zjednoczonej Europie2009-04-20 13:39:09Jak wygląda sytuacja kobiet na polskim rynku pracy? Jakie są korzyści i konsekwencje z emigracji Polaków po akcesji do Unii Europejskiej? To tylko niektóre z tematów studenckiej Konferencji Naukowej pt. „Studia, praca i kariera w zjednoczonej Europie” organizowanej przez Koła Naukowe ALMAMER Wyższej Szkoły Ekonomicznej z udziałem przedstawicieli innych uczelni. |
|
Zapraszamy Państwa do udziału w regionalnej konferencji przeglądowej - ISO Poznań 20092009-02-23 13:42:04Będziemy omawiali najważniejsze problemy dt ISO w Polsce: * Czy warto wdrażać rozwiązania organizacyjne oparte na standardzie ISO 9001?* Jaka powinna być rola i faktyczne znaczenie pełnomocnika zarządu ds. wdrożenia systemu zarządzania jakością? * Jak doskonalić zarządzanie firmą, czego należy się uczyć, jakie kwalifikacje nabywać i rozwijać?* Czy rozwiązania oparte na ISO sprzyjają obsłudze klienta? 1. Czy ISO nie stoi przysłowiowym bokiem do marketingu?* Czym jest analiza procesowa? Jak ją przeprowadzać w firmie? Na czym polega analityczne spojrzenie na organizm firmowy. Pułapki tego rodzaju podejścia.* Jakim językiem mówić o ISO?... i wiele innych, ważnych tematów! |
|
„Kongres Kadry, wiosna 2009 - call for speakers”2009-01-19 13:41:03Organizatorzy Kongresu Kadry - największego wydarzenia w dziedzinie zarządzania ludźmi, zapraszają do współpracy merytorycznej przy przygotowaniu programu IX edycji Kongresu Kadry, który odbędzie się w kwietniu 2009 roku. |
|
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
|
XII ŁÓDŹKIE TARGI EDUKACYJNE 20092008-10-31 10:02:44Data 11 - 14 lutego 2009Tereny targowe Hala nr 1, Łódź, ul. Stefanowskiego 30 |
Kursy kadry i płace Inowrocław, Świętokrzyskie
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.